PODIO a Klipfolio integrácia vo vašej firme s cieľom zlepšiť efektivitu obchodných procesov

PODIO ako mobilné CRM nie je len technologická vychytávka. Umožňuje zvýšiť objem predaja, skrátiť predajný cyklus, urýchliť cash-flow, pomáha so zberom dát, zvyšuje produktivitu a umožňuje mať prehľad o prebiehajúcich aktivitách v reálnom čase a odkiaľkoľvek. Mobilné CRM dnes tvorí neoddeliteľnú súčasť riadenia obchodného tímu a riadenia vzťahu so zákazníkom.
Spolupráca v reálnom čase
Každý člen tímu má vždy a všade prístup k rovnakým dátam ako všetci ostatní. Informácie nie sú obmedzené len pre toho, kto je v kancelárii alebo pri PC, ale prístupné každému, kto ich momentálne potrebuje. Informácie v CRM stále prechádzajú aktualizáciou, preto nie je potrebné s nimi pracovať offline.
Správa obsahu odkiaľkoľvek:
Obchodníci najčastejšie používajú mobilné CRM v teréne k aktualizácii dát zákazníka, prezentácii produktu a vytvoreniu požiadaviek smerom na back office. Systém obsahuje intranet, v ktorom má obchodník neustály prístup k aktuálnym cenníkom a katalógom výrobkov. Vedie si výkaz práce.
Zrýchlenie výroby a plánovania:
Členovia tímu dokážu vybavovať a schvaľovať objednávky aj mimo kanceláriu. Manažment má prehľad o všetkých aktivitách a stavoch, v ktorých sa objednávka nachádza a kontroluje aj skladové zásoby. Objednávky je možné delegovať na iného člena tímu a taktiež ich priorizovať. Výsledkom týchto zdanlivých maličkostí je spokojný zákazník.